10 Eylül 2015 Perşembe

Moshos Garden Amber-Rose Clay Mask

Merhaba :))
Bugün bayılarak kullandığım bir ürün hakkında ki fikirlerimi yazıyorum. Moshos Garden Amber-Rose Clay Mask


Ürün böyle küçük bir cam kavanozun içinde geliyor. Haftada iki kez uyguluyorum. Çay tabağına bir çay kaşığı kilden, yarım çay kaşığı su koyuyorum ve karıştırıyorum. Kullanmadığınız bir fondöten fırçası olabilir ben öyle yapıyorum onunla yüzümün her yerine uyguluyorum. Bence fırça maske yayma konusunda çok büyük bir yardımcı. Sonra kuruyana kadar beklettikten sonra ılık havluyu yüzümde 1-2 dakika bekletip, aynı havluyla temizliyorum. Sonra kalıntılar için yüzümü yıkıyorum. 
Sonuç muhteşem oluyor çünkü bütün siyah noktalarımdan arınmış bir yüz ve o amber-gül kokusu gerçekten güzel bir his. 

Ürünün ağzında koruması için böyle bir kapak var bence gayet güzel düşünülmüş. 

Size görüntüsünüde göstermek istedim.

Bu ise içindekiler gayet doğal bir ürün bu yüzden içime sindi. Eminim ki bitirdikten sonra alacağım ürünlerden çünkü içinde baya az bir miktar kaldı. Ürün 50 ml ve yanlış hatırlamıyorsam 32 tl gibi bir fiyata almıştım. Benc bu ürüne kesinlikle bir şans vermelisiniz. Görüşmek üzere. :))



0 yorum:

Yorum Gönder

© 2011 Güzelliğin Renkleri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena