24 Eylül 2015 Perşembe

The Balm Frat Boy Allık

Merhaba :))
Bugün ki  yazım bayılarak kullandığım tek allık olan The Balm Frat Boy. :)


Ben çok pembe ya da çok şeftali tonları seven biri değilim, ortası olsun istiyorum. Bu allık tam bu isteğimi karşılıyor. Simli allıkları hiç sevmem, bu ürünü beğenmemin diğer sebebi ise bu. :) Yanakta sıfır sim, mat bir şekilde duruyor ve o görüntü çok şeker oluyor. :)


Böyle size rengini de göstermek istedim, birazdan daha yakından göreceksiniz. Ve çantanıza atarken şüphe olmasın içinizde çünkü içinde büyük ihtimal olduğunu düşündüğüm mıknatıslar sayesinde kolay kolay açılmıyor. Ben indirimde iken almıştım  bir iki ay önce 23 tl gibi bir fiyata. Bu fiyata göre gerçekten kaliteli bir ürün. 


Ve daha yakından görebilirsiniz renkleri. :) Sizinde benim gibi beklentileriniz varsa bir allıktan bu ürüne bir şans vermenizi kesinlikle öneririm. :) Hayırlı bayramlar. :)


0 yorum:

Yorum Gönder

© 2011 Güzelliğin Renkleri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena