9 Eylül 2015 Çarşamba

Clinique Anti-Blemish Solutions

Merhaba :)
Yaklaşık iki aydır kullandığım bu nemlendirici hakkında fikirlerimi yazıyorum yeterince kullandığımı düşünüyorum.


Aslında karma bir cildim var fakat cildim karmadan yağlıya dönük bu yüzden yağsız nemlendiriciler tercihim. Bu yüzden bu ürün dikkatimi çekmişti, özellikle sivilce karşıtı olduğu için.
Ürün hiçbir şekilde sivilcelerime etki etmedi o umutla almıştım. Ama nemlendirme bakımından çok iyi nemlendiriyor. Yüzüme verdiği parlaklık sağlıklı bir parlaklık. Sürdükten sonra cildim emmeye başladığı zaman ferahladığını hissediyorum.



Yapısı bu şekil. Gayet hızlı emiliyor cilt tarafından. Kokusu herkesin hoşuna gider mi bilmiyorum, anlamlandıramadığım bir kokusu var ama ben seviyorum. Ürün 50 ml, fiyatı ise 79 tl olması gerekiyor yanlış hatırlamıyorsam. Yaklaşık iki ay gidiyor. Eğer sizinde cilt tipiniz benim gibiyse ürüne bir şans verebilirsiniz. Ama hatırlatmak isterim ki sivilcelere pek bir etkisini görmedim. Görüşmek üzere. 😊



0 yorum:

Yorum Gönder

© 2011 Güzelliğin Renkleri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena