20 Eylül 2015 Pazar

Avon Advance Techniques Kuru Saç Ucu Onarıcı Serum

Merhaba. :))
Uzun zamandır denediğim bir ürün olan Avon Advance Techniques Kuru Saç Ucu Onarıcı Serumdan bahsedeceğim. :)


Rengi şeffaf bir yapıda, kıvamı ise elinize bir pompa akıttığınız zaman hemen yayılıyor. Bir pompa bütün saç uçlarına yetiyor bana göre. 3 ay oldu ben bu ürünü alalı yanlış hatırlamıyorsam.
Şimdi ise ne ile yaradığından bahsedeceğim. Başlıktan da anlaşıldığı üzere kuru saç uçları ve kırıklar için üretilmiş bir serum. Ben bunu düzenli kullanmadım ama kullandığım süre boyunca etkisi gözle görülür şekilde oldu. Kırıklarım azaldı gibi gelmeye başladı ve bence öylede oldu. Saç uçlarım çok kuru bir yapıda, ürün kullandığım zaman saç uçlarımı nemlendirdi. 
Yani kısacası benim gibi şikayetleriniz varsa bu ürünü önerebilirim. Tabii yoğun kokudan hoşlanan biriyseniz. :))

0 yorum:

Yorum Gönder

© 2011 Güzelliğin Renkleri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena