13 Eylül 2015 Pazar

Bilakis Fesleğen Ve Domates Soslu Makarna

Merhaba :))
Bu ilk öneri yazım, bundan sonra herhangi bir konuda gerçekten memnun kaldığım şeyleri paylaşmaya karar verdim. :)
Lafa şöyle başlıyorum ki ben tam bir makarna aşığıyım, her türlüsünü inanılmaz seviyorum. Her gün bıkmadan makarna yiyebilecek bir mideye sahibim. Dün alışverişe gittim daha önce burada hiç makarna tatmamıştım ve yemeye karar verdim. Siparişimi verdim ve 5 dakika içinde hazır oldu. Ben Marmara Park Bilakis şubesinde yedim. Ve tek kelimeyle ba-yıl-dım. Ve size göstermek için fotoğraflarını da çektim. :))


Bu fesleğen soslu ve kremalı, makarnada fesleğene ve kremaya bayılırım. :) Bu şekil sunuyorlar, ben çok memnun kaldım ve eminim benim gibi diğer yiyenlerde memnun kalmıştır.


Bu ise domates soslu ve kremalı olan, çok oburum galiba. :)) Salata, tavuk ve makarnadan oluşuyor menüler. Ama isteğe bağlı diğer makarna türleri de var. Ve menü fiyatları da gayet uygun 13-14 civarı yanlış hatırlamıyorsam. Eğer sizde benim gibi makarna seven biriyseniz kesinlikle öneriyorum. :)
Görüşmek üzere. :))

2 yorum:

  1. Makarnayı kim sevmez? Bizler de makarna aşığıyız! :)

    http://kardeskardeseblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

© 2011 Güzelliğin Renkleri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena