9 Eylül 2015 Çarşamba

Nivea Duşta Vücut Kremi

Merhaba :) Yaklaşık iki hafta önce aldığım Nivea Duşta Vücut Kremi hakkındaki düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım ve ilk yazım olduğu için çok heyecanlıyım. :))


Öncelikle şunu söylemek isterim ki vücudum aşırı kuru, özellikle bacaklarım inanılmaz kuru. bu yüzden ben kakao keyfi olanını tercih ettim daha iyi nemlendirmesi açısından. Yanlış hatırlamıyorsam cilt tipleri için çeşitleri vardı, sizde kendi cilt tipinize uygun olanı seçebilirsiniz.
    Ürünü ilk kullandığım gün hiç memnun kalmadım fakat ertesi gün kullandığımda gerçekten işe yaradığını gördüm. Özellikle o muhteşem kakao kokusunun tenime sinmiş olmasını çok sevdim. :)
   Benim kuruluktan soyulan bacaklarımı çok güzel nemlendirdi, umarım sizde aynı sonucu alırsınız. Özellikle sevmemin diğer nedeni ise duşta kullanılması. Diğer türlü nemlendiriciler sürdükten sonra hemen emilmediği için vücudumda oluşan o yapışkanlık hissini hiç sevmiyorum. Eğer sizde benim gibiyseniz gayet ideal bir ürün.:)


Kullanımını da paylaşmak istedim sizlerle. Umarım yardımcı olabilmişimdir ve eklemek isterim ki giysilerde kalıntı bırakmıyor içiniz rahat olsun. :)
 Yanlış hatırlamıyorsam Gratisten 12.90 gibi bir fiyata almıştım fakat indirimli fiyatı mıydı hatırlamıyorum, bir sonra ki yazımda görüşmek üzere. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

© 2011 Güzelliğin Renkleri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena