15 Eylül 2015 Salı

L’Oréal Elseve Re-Nutrition Besleyici Şampuan

Merhaba. :))
Bugün ki yazım uzun zamandır kullandığım bir şampuan hakkında. L’Oréal Elseve Re-Nutrition Arı Sütlü Besleyici Şampuan.


Yaklaşık 3 aydır kullandığım bu şampuan benim vazgeçilmezlerim arasında. Benim saçlarım çok ince telli, bu adar ince telli olmasının sebebi ortaokul çağlarımda saçlarımı 4-5 kere inceltmiş olmam. Daha sonra çok kalınlaştırmaya çalıştım ama maalesef başaramadım, olmadı. 
Bu yüzden kullandığım şampuanın saçlarımı derime yapıştırması değil, saçlarıma hacim vermesi ve gür bir şekle sokması. Ve saçlarım çok kuru ve sert, genelde ince telli saçlar bu yapıda olmaz ama benim öyle. 
Bu şampuanı kullandığım zaman saçlarım o kadar güzel bir hacim kazanıyor ki. Saçlarımın o hali yıkamasam bile 3 gün gün duruyor. Bu şampuanı sevmemin diğer bir sebebi bu. Ve saçlarım çok kuru ve sert olduğu için bu ürünü kullandıktan sonra saçlarım yumuşacık oluyor. Şampuanın kokusu ise çok güzel, tabii çok ağır koku sevmeyenler varsa onlara önermiyorum bu şampuanı. 


Birde size içindekileri göstermek istedim. Evet alkol ve parfüm var içinde ama saçlarımın o haline değiyor. Ürün gayet uzun süre gidiyor çünkü 650 ml. Fiyatını tam net hatırlayamıyorum ama 10 tl civarı bir şey olabilir. Eğer sizinde benim gibi sorunlarınız varsa bu şampuanı önerebilirim. :))


0 yorum:

Yorum Gönder

© 2011 Güzelliğin Renkleri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena