24 Eylül 2015 Perşembe

Asphalt 8:Airborne

Merhaba :))
Bu akşam size 2 haftadır oynamakta olduğum ve aşığı olduğum Asphalt 8:Airborne adlı araba yarışı oyunundan bahsetmek istiyorum. :)


Sizin için oyundan bir kaç fotoğraf ekledim. Oyun böyle başlıyor açtığınızda. 


Garajınız var, buradan araba alabiliyorsunuz. Arabanıza modifiye yapabiliyorsunuz, rengini falan değiştirebiliyorsunuz ve aracınızın özelliklerini yükseltebiliyorsunuz. Şöyle bir eksi yönü var ki aldığınız arabaları satamıyorsunuz. Maalesef ben bu yüzden dün akşam oyunumu sıfırlamak zorunda kaldım ve baştan başladım, bütün emeklerim boşa gitti. :)


Şimdi ise oyunun başlangıcından bahsetmek istiyorum. Yukarıda 3 adet fotoğraf var gördüğünüz gibi. İlk karede oyun türünüzü, ikinci karede hangi ülkede oynamak istediğinizi, üçüncü fotoğrafta ise tur sayınızı seçiyorsunuz ve en çok oyu alan tür, şehir ve tur seçiliyor. Sonra oyunumuz başlıyor. 


Böyle oyundayken fotoğraflarda göstermek istedim size. Oyunun firması Gameloft. Oyun grafikleri gerçekten iyi bana göre. Bu yüzdende çok sevdim sanırım. :)
Ben oyuna aşık oldum, dediğim gibi bana göre tek eksi özelliği alınan arabaların geri satılamaması. Sizde benim gibi araba oyunlarını seviyorsanız kesinlikle öneriyorum :)


0 yorum:

Yorum Gönder

© 2011 Güzelliğin Renkleri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena